0  |  0

توسعه همکاری‌های فناورانه بین شرکت‌های فناور ایران و کره جنوبی

توسعه همکاری‌های فناورانه بین شرکت‌های فناور ایران و کره جنوبی

همکاری مشترک ایران و کره جنوبی در قالب برنامه «باشگاه ایران و کره» با مؤسسه‌ علم و فناوری کره(KIST) در قالب نشستی آغاز شد.
مؤسسه‌ علم و فناوری کره (KIST) قصد دارد از توانمندی شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه فناوری نانو نیز برای اشتراک راهبردهای حضور در بازارهای فناوری و انتقال دانش بین طرفین استفاده کند.
پاتریکج، مدیر مرکز بخش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SME) مؤسسه‌ علم و فناوری کره(KIST) عنوان کرد: حضور در بین شرکت‌های ایرانی فرصت بزرگی برای کره‌ای‌ها است و مؤسسه‌ ما با هدف تولید فناوری در کلاس جهانی، برنامه باشگاه کره (Kclub) را برای دستیابی به این هدف راه‌اندازی کرده ‌است که تاکنون ۵۰ شرکت کره‌ای در این باشگاه عضو هستند.
وی افزود: برای پیشرو بودن در دنیای فناوری تصمیم گرفتیم تا برنامه‌ باشگاه خود را جهانی کنیم و ایران یکی از کشورهایی است که از توان بالایی در زمینه تولید محصولات با فناوری پیشرفته برخورداراست .
علی‌مرتضی بی‌رنگ، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیز ضمن ارائه‌ گزارشی از وضعیت فناوری در ایران، به سوابق همکاری با کره اشاره و به تداوم این همکاری ها، اشتراک‌گذاری توانمندی‌ها و انتقال دانش و فناوری را ابراز تمایل کرد.
شرکت‌های فناور ایرانی و کره‌ای نشست B۲B مشترکی برگزار کردند. برنامه بازدید از شرکت‌ها و کارخانه‌های فناور نیز در روز سه‌شنبه برای شرکت‌های کره‌ای ترتیب داده شده بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com