0  |  0

هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری مرکز شتابدهی نوآوری که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی مستقر هستند، هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری را با پشتیبانی پارک فناوری پردیس معاونت علمی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌کند.
در این نمایشگاه، اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور از جمله شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد،‌ سرمایه‌گذاران جسورانه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، فرشتگان کسب‌وکار، مخترعین، منتورها، برگزارکنندگان رویدادهای استارتاپی،‌ رسانه‌های استارتاپی، ارائه کنندگان زیرساخت‌ها در بخش‌های حاکمیتی و غیره حضور خواهند داشت.
این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 9000 مترمربع و بیش از 350 غرفه برپا خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود 1000 نفر غرفه دار و بیش از 4000 نفر بازدیدکننده در این نمایشگاه گردهم آیند. همچنین چندین رویداد مختلف تجاری و ترویجی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد و بخش‌های متنوعی برای عرضه فناوری‌ها و کسب‌وکارهای نوپای کشور دایر می‌شود.
بر طبق اعلام دبیرخانه نمایشگاه، ثبت‌نام غرفه داران، از تاریخ 18 اردیبهشت آغاز و تا 5 خرداد ادامه خواهد یافت. همچنین ثبت‌نام بازدیدکنندگان نیز از ابتدای خردادماه آغاز خواهد شد.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع «شهر هوشمند» به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 14 تا 16 تیرماه 1397 برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com