0  |  0

تمدید زمان ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان برای خدمات بیمه درمان تکمیلی

تمدید زمان ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان برای خدمات بیمه درمان تکمیلی

سید محمد صاحبکار خراسانی با اشاره به اهمیت سرمایه های انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مهمترین دارایی شرکتهای دانش بنیان، نیروی انسانی آنها است و یکی از مواردی که می تواند موجب افزایش رضایتمندی و حفظ نیروی انسانی فعال در شرکتهای دانش بنیان شود، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به افراد فعال در این شرکت‌ها است.
صاحبکار افزود: در حال حاضر با توجه به مقررات و هزینه های موجود، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط توانایی ارائه این خدمات را به کارکنان خود ندارند.
دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: از آنجایی که تدوین و اجرای برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مهمترین فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری است، ایجاد سازوکار مناسب برای رفع این مشکل در دستور کار شبکه نوآوری تهران قرار گرفت و ارایه خدمات بیمه درمان تکمیلی، به صورت آزمایشی در دی ماه سال 1396 برای شرکت‌های مستقر در استان تهران اجرایی شد که 540 نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.
صاحبکار افزود: با توجه به استقبال شرکت‌ها، در سال 1397 این خدمات به همه شرکت‌های دانش‌بنیان در همه استانهای کشور ارایه می شود.
رییس مرکز شرکتهای دانش بنیان گفت: از آنجایی که انعقاد این قراداد به صورت تجمیعی خواهد بود، محدودیتی برای تعداد کارکنان شرکت‌ها وجود ندارد و نرخ حق بیمه هم کاهش یافته است.
عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری افزود: شرکت‌های دانش بنیان پس از ثبت نام در سامانه شبکه نوآوری تهران (www.Tinet.ir) می توانند تقاضای خدمات بیمه درمان تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌ در این سامانه تا تاریخ 20 اردیبهشت 1397 ثبت کنند.
صاحبکار افزود: مدت زمان ارایه خدمات بیمه درمان تکمیلی، یکسال شمسی است که از اردیبهشت سال 1397 شروع خواهد شد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه شبکه نوآوری تهران (www.Tinet.ir) و یا سامانه شرکتهای دانش بنیان (www.Daneshbonyan.ir) مراجعه و یا با شماره تلفن 76250036 و 76250037 تماس بگیرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com