0  |  0

در دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می‌شود: اولین همایش «آمایش علم و فنآوری»

در دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می‌شود: اولین همایش «آمایش علم و فنآوری»

ابوالحسن نائینی در سالن کنفرانس دانشگاه بین المللی امام خمینی با بیان اهمیت توجه به آمایش سرزمین در توسعه متوازن اظهارداشت: دانشگاهها در ارائه تحقیقات و پژوهش کاربردی نقش مهمی دارند و در دانشگاه بین المللی نیز تلاش کرده ایم به تحقیقات اهمیت دهیم تا کارها با این پشتوانه صورت گیرد.
نائینی بیان کرد: امروزه با تغییرات شتابان علم و دانش اگر نتوانیم خود را به روز و هماهنگ کنیم از غافله تکنولوژی عقب می مانیم و دیگر روش های سنتی جوابگوی نیازها نیست و همه باید کارهایمان براساس پژوهش و تحقیق باشد تا به نتیجه برسد.
وی اظهارداشت: برنامه ریزی بر اساس پژوهش راهکار عملی خروج از تهدید و بحرانهاست و هر کشوری که توسعه خود را بر اساس آمایش انجام دهد به موفقیت خواهد رسید.
برگزاری همایش آمایش علم و فنآوری ۱۹ اردیبهشت در قزوین
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین یادآورشد: اولین همایش «آمایش علم و فنآوری» روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه باحضور روسای سازمانهای برنامه و بودجه سراسر کشور و کارشناسان در دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می‌شود.
وی گفت: در این همایش یک روزه ارائه مقاله، پنل های تخصصی، نمایشگاه علم و فنآوری هم پیش بینی شده است.
نائینی افزود: این همایش در ۱۰ محور دیدگاههای کارشناسان را مطرح می کند که آموزش عالی و ارتقاء ظرفیت های منطقه، مدلهای مدیریت پژوهی، پیوند آمایش و آینده پژوهی با علم و فنآوری، تجربیات موفق درآمایش، اهمیت روشهای اجتماعی، فرهنگی و آمایشی، خلاقیت و نوآوری در آمایش، توجه به اقتصاد دانش بنیان در همایش محور مقالات و گفتگوهاست.
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین یادآورشد: تاکنون چند همایش مهم از جمله کنفرانس مهندسی معدن، نخستین همایش شهرسازی و مدیریت شهری، دهمین کارورزی چشمه نور برگزار شده و در اواخر شهریور ماه نیز همایش ملی فیزیک را برگزار می کنیم که کار ارزشمندی است.
وی بیان کرد: بدنبال همایش های کاربردی هستیم تا نتیجه آن در عمل دیده شود و بکار آید و در این راستا بر اساس نیازها حرکت می کنیم.
نائینی تصریح کرد: تا به موضوعی باور نداشته باشیم نمی توانیم به عملی شدن و اجرای آن کمک کنیم و امروز هم اگر مدیران به تحقیق و پژوهش باور داشته باشند می توانند کمک کنند تا کارهای علمی به سرانجام برسد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com