0  |  0

سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد برگزار می‌شود

سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد برگزار می‌شود

لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، طی ملاقاتی با علی‌مرتضی بی‌رنگ، قائم مقام معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از برگزاری سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارکها و مراکز رشد (IASP 2018) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر اصفهان خبر داد.
وی افزود: سی‌وپنجمین دوره این کنفرانس مهم بین‌المللی از تاریخ 2 الی 5 سپتامبر 2018 (11 لغایت 14 شهریورماه سال‌جاری) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
به گفته سنز، این کنفرانس همه‌ساله با مشارکت متخصصین عرصه مدیریت پارک‌های علم و فناوری، در یکی از کشورهای عضو انجمن برگزار می‌شود. و امسال نیز برای نخستین بار در ایران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: حدود 500 متخصص در حوزه پارک‏های فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند.
در ادامه، علی‌مرتضی بی‌رنگ و سایر حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه های خود در خصوص ضرورت استفاده همه‌جانبه از امکانات برای برگزاری موفق این دوره از کنفرانس پرداختند و بر حمایت معنوی معاونت از این کنفرانس و تعامل با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان خارجی تاکید کردند.
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به تارنمای آن به نشانی: iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com