0  |  0

تقاضای ۶۰۰ شرکت برای حضور در «ایران الکامپ ۲۰۱۸»

تقاضای ۶۰۰ شرکت برای حضور در «ایران الکامپ ۲۰۱۸»

تنها چهار روز تا پایان مهلت ثبت‌نام در بیست و چهارمین نمایشگاه باقی‌مانده است و تاکنون ۶۰۰ شرکت با تقاضای فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع، در این مرحله درخواست خود را ثبت کرده اند.
در میان ثبت‌نام کنندگان این دوره نمایشگاه الکامپ می‌توان به شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و استقبال پرشور پیام‌رسان‌های داخلی و اپراتورهای موبایل اشاره کرد.
الکامپ بیست و چهارم شامل بخش‌های الکام استارز، الکام گیمز، الکام ترندز، پاویون نظام‌های استانی و دولت الکترونیک خواهد بود.
نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۸) امسال در فصل تابستان ۶ تا ۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز سوم خردادماه فرصت دارند از طریق مراجعه به سایت http://iran-elecomp.com ثبت‌نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com