0  |  0

پارک فناوری پردیس برترین پایگاه ایران در جذب نخبگان خارج از کشور

پارک فناوری پردیس برترین پایگاه ایران در جذب نخبگان خارج از کشور

برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» در قالب حمایت از انجام دوره‌های علمی و تحقیقاتی همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه‌اندازی کسب‌ و کارهای فناورانه، اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان، تعریف پروژه‌های فناوری کوتاه و بلندمدت، برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی به ارتباط موثر ما بین متخصص و مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور یاری کند.
بر همین اساس، بنیاد ملی نخبگان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سالانه طی فرایند ارزیابی، اقدام به رتبه‌بندی این پایگاه‌ها می کند. در رتبه‌بندی سال ۹۶، پارک فناوری پردیس به‌عنوان پایگاه متخصص در راه‌اندازی کسب ‌و کار و جذب ایرانیان متخصص خارج از کشور بالاتر از دیگر پایگاه‌های فعال در این حوزه قرار گرفت.
در رتبه‌بندی کلی نیز پارک از میان ۴۹ پایگاه، به‌عنوان ششمین پایگاه برتر کشور انتخاب شده است.
هم‌اکنون تعداد ۱۵ نفر از ایرانیان متخصص خارج از کشور در پارک فناوری پردیس مستقر شده‌اند و کسب‌وکار فناورانه خود را در این پایگاه راه‌اندازی کرده اند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com