0  |  0

کارگاه تخصصی «نگرش استراتژیک در خلق مدل‌های کسب‌وکار» برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی «نگرش استراتژیک در خلق مدل‌های کسب‌وکار» برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی «نگرش استراتژیک در خلق مدل‌های کسب‌وکار» روز یکشنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در تهران برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
بنگاه‌های اقتصادی فارغ از اندازه ، بزرگی یا کوچکی ساختار خود، برای آنکه بتوانند ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنند، باید در مورد بخش‌ها و عناصر مهمی تصمیم‌گیری کنند. این عناصر در یک معماری خاص به‌گونه‌ای ساختاربندی می‌شوند که نشان می‌دهند این ایده‌ها چگونه به واقعیت و تصمیم‌های استراتژیک تبدیل می‌شوند. برنامه کسب‌وکار ابزاری برای مدیریت بهینه کسب‌وکار از طریق اولویت‌گذاری، نظارت و ارزیابی پیشرفت کار است و به صاحبان کسب‌وکار در پیشبرد برنامه‌های خود کمک می‌کند. امروزه برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و طرح‌های کسب‌و‌کار چیزی در حد وهم و خیال هستند و کارایی چندانی ندارند، چرا که شرایط و فضای کسب‌وکار به‌شدت متغیر و در حال تحول است.
در مقابل این رویکرد قدیمی، نگرشی تحلیلی و استراتژیک، بر کیفیت آنچه هست و یا می‌تواند باشد در قالب یک مدل ذهنی قابل‌اجرا و پویا مطرح می‌شود. این ساختار ذهنی خلاق، به‌عنوان شیوه‌ای برای رهبری کسب‌وکار سهم قابل توجه‌ای در موفقیت یا شکست آن‌ها داشته و چارچوبی را ارایه می‌کند که از عوامل اصلی موفقیت و تولید ثروت به‌حساب می‌آید. درواقع «مدل کسب‌وکار» یک ابزار مفهومی است که شامل مجموعه‌ای از اشیا، مفاهیم، و روابط آن‌ها می‌شود. به این منظور که منطق کسب‌وکار یک شرکت خاص را توضیح دهد. بنابراین ما باید توجه داشته باشیم که کدام مفاهیم و ارتباطات، اجازه ارایه یک توصیف و نمایش ساده‌سازی شده از آن ارزشی که برای مشتریان فراهم می‌شود، چگونگی انجام این فرآیند و عواقب مالی آن را به ما می‌دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com