0  |  0

تازه‌ترین اخبار تحلیلی کسب و کار در «پیشران»

تازه‌ترین اخبار تحلیلی کسب و کار در «پیشران»

مجله تخصصی «پیشران» ویژه فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان کسب و کارهای نوپا تهیه و تولید شده است.
در این برنامه که تهیه‌کنندگی آن را سودابه آقاجانیان برعهده دارد، به صفر تا صد کسب و کار در شرایط اقتصاد فعلی بازار و حمایت از کالای ایرانی با حضور استادان و کارشناسان حوزه‌های مرتبط پرداخته می‌شود. با توجه به اهمیت مساله حمایت از کالای ایرانی و پرداختن به اقتصاد مقاومتی این برنامه از سوی این شبکه تهیه و تولید شده تا راه های رسیدن به کسب و کار پایدار را بررسی کند.
صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی در این برنامه با معرفی حوزه کاری خود به شکل علمی و تحلیلی به عوامل موفقیت، پایداری و توسعه آن شغل خواهند پرداخت.
در این برنامه که با حضور کارشناسان این حوزه اجرا می شود مخاطبان با مساله حمایت از کالای ایرانی در روند تولید یک برنامه روبه رو می شوند و از زبان این کارشناسان موضوع بررسی خواهد شد.
تازه‌ترین اخبار داخلی و خارجی و تحلیل آنها نیز در حوزه اقتصادی و کسب و کار از دیگر آیتم‌های این برنامه تخصصی است.
«پیشران» با اجرای مهدی مفیدی‌راد و سردبیری و گویندگی حمیده سلطانی از ۲۹ خرداد به صورت هفتگی سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ در مدت زمان ۶۰ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این برنامه در سال حمایت از کالای ایرانی با همین رویکرد تولید خواهد شد تا پای سخنان تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل بنشینند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه جام جم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com