0  |  0

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی درگذشت

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی درگذشت

دکتر محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، دارفانی را وداع گفت.
مرحوم دکتر محمود شیخ زین‌الدین دارای مدرک دکتری علوم و صنایع غذایی با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان و عضو هیأت علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.
این استاد فرهیخته دانشگاه صنعتی اصفهان، از بهمن ماه ۹۲ تاکنون در سمت معاون نوآوری وتجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ایفای خدمات پرداخت.
شادروان دکتر محمود شیخ زین‌الدین در کارنامه علمی و اجرایی خود، ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، کسب عنوان مدیر برتر فناوری کشور در سال ۱۳۸۹، ریاست شاخه غرب آسیا و عضویت هیات مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۲، ریاست جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و عضویت درکارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به همراه داشت.
این استاد فرهیخته دانشگاه صنعتی اصفهان، صبح امروز شنبه ۱۲ خردادماه بر اثر عارضه قلبی به دیدار حق شتافت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com