0  |  0

نمایش دستاوردهای دانش بنیان در نمایشگاه فن بازار دانشگاه آزاد کرج

نمایش دستاوردهای دانش بنیان در نمایشگاه فن بازار دانشگاه آزاد کرج

برهانی فر رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: مرکز علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تبدیل علم به ثروت واحدهای فناوری را با حضور شرکهای دانش بنیان دانشجویان و اساتید در این دانشگاه بر پا کرده تا از خلاقیت و توانمندیهای دانشجویان در تولید محصولات مورد نیاز کشور گام بردارد .
وی افزود در حال حاضر 25 محصول از 15 واحد فناوری دانش بنیان در این دانشگاه ثبت اختراع شده و در حال تجاری سازی است .
برهانی فر با بیان اینکه واحدهای فناوری دانشگاه آزاد به زودی به 23 واحد افزایش خواهد یافت گفت: دانشگاه آزاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه را در دستور برنامه های آموزشی خود قرار داده تا از این طریق دانشجویان بتوانند توانمندیهای علمی خود را در زمینه های آی تی ، کشاورزی و فنی و مهندسی تجاری سازی کنند .
در این نمایشگاه 8 محصول دانش بنیان در زمینه های ایمپلنتهای استخوانی، توربین بادی، سونوگرافی درختان، اپلیکیشن آزمایشهای سه بعدی و ... به نمایش گذاشته شده است

ویدیوی «برپایی نمایشگاه فن بازار در دانشگاه آزاد اسلامی کرج» را اینجا تماشا کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com