0  |  1

کارآفرینی پولساز با سرمایه کم

کارآفرینی پولساز با سرمایه کم

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به اینکه گل محمدی سلطان گل هاست، افزود: ارزش افزوده فرآورده های این گل بسیار بالاست.
وی همچنین اظهارداشت: پرورش گل محمدی احتیاجی به گلخانه و همینطور سیستم های خاص آبیاری و کنترل اقلیم ندارد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید گل گفت: این گل را می توان در اراضی شیبدار و حتی نامرغوب ترین زمین ها کاشت.
وی در ادامه با بیان اینکه گل محمدی مقاوم به کم آبی است، افزود: سرمایه اولیه بسیاری کمی برای پرورش و تولید این گل در کشور نیاز است.
رستگار تصریح کرد: فرآورده های حاصل از گل محمدی می توان به گلاب، اسانس اول، اسانس دوم، اسانس تام مخصوص صنایع عطرسازی، آرایشی، بهداشتی و داروسازی، اسانس تام مخصوص صنایع غذایی، مصارف شخصی و خانگی، ماده معطر طبیعی فنیل اتیل الکل، کانکریت رز، ابسولوت رز و غیره را نام برد.
وی همچنین با عنوان اینکه ایران موطن اصلی و خاستگاه گل محمدی است، گفت: جشنواره های گل در فصل بهار یکی از کارکردهای اقتصادی بسیار مهم گل سرخ در جهان است.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید گل ضمن اشاره به این جمله که بازار گل محمدی در جهان یک بازار تشنه و رو به تزاید است، افزود: ایران با سطح زیر کشت بیش از ۱۷ هزار هکتار بزرگترین تولید کننده گل سرخ در جهان است.
وی با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گل محمدی در ترکیه و بلغارستان هریک سه هزار هکتار است، یادآورشد: این کشورها به رغم پائین بودن سطح زیرکشت به لحاظ صنایع فرآوری و حجم تولید از ایران جلو تر هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: رادیو اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com