0  |  0

جشنواره مهارت‌ آموختگان کارآفرین برتر برگزار می‌شود

جشنواره مهارت‌ آموختگان کارآفرین برتر برگزار می‌شود

رحیم عطایی‌پور اظهار داشت: با توجه به راهبرد‌های سند‌های کارآفرینی و اشتغال، سازمان فنی حرفه‌ای کشور جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر را در دو مرحله استانی و ملی در سطح کشور برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بر این اساس جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر در استان گیلان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با هدف معرفی الگو‌های کارآفرینی مهارت محور به جامعه و استفاده از توانمندی‌آنها در عرصه‌های اقتصادی به‌منظور ایجاد فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال در گیلان برگزار می‌شود.
عطایی‌پور شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کارآفرین به جامعه، ایجاد زمینه‌های اشتغال برای کارآفرینان فنی و حرفه‌ای و ارتقای جایگاه رفیع مهارت آموختگان را از اهداف این جشنواره نام برد و افزود: تشکیل بانک اطلاعات جامع مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان با بیان اینکه در مرحله استانی این جشنواره 5 نفر از مهارت‌آموختگان کارآفرین گیلانی برگزیده می‌شوند و به جشنواره ملی راه پیدا می‌کنند گفت: شرکت‌کنندگان باید مهارت آموختگان مراکز فنی و حرفه‌ای و یا آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای گیلان باشند.
وی با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان این جشنواره باید به واسطه مهارت خود کسب و کاری ایجاد کرده و حداقل یک نفر را استخدام کرده باشند افزود: مهارت‌آموختگانی که در سال‌های 93‌، 94، 95 و نیمه نخست 96 اقدام به ایجاد کسب و کار کرده‌ند می‌توانند در جشنواره مهارت‌آموختگان کارآفرین شرکت کنند.
عطایی‌پور با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره براساس 6 معیار ارزیابی می‌شوند خاطرنشان کرد: اشتغالزایی با 30 امتیاز، منطقه جغرافیایی با 20 امتیاز، عوامل آموزشی با 20 امتیاز، توسعه کسب و کار با 15 امتیاز و افتخارات با 7 امتیاز از معیار‌های ارزیابی این جشنواره است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان اعلام کرد: علاقمندان به حضور در این جشنواره حداکثر تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا فرم‌های ثبت‌نام را از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستانی و یا وب سایت این سازمان تهیه و تکمیل کرده و همراه با مدارک مستند به مراکز شهرستانی تحویل دهند.
وی با بیان اینکه تیرماه امسال همزمان با مراسم تقدیر از مربیان نمونه مراکز فنی و حرفه استان 5 نفر از کارآفرینان برگزیده این جشنواره تقدیر می‌شوند و به جشنواره ملی مهارت‌آموختگان کارآفرین راه پیدا می‌کنند اظهار داشت: مرحله ملی این جشنواره 6 مردادماه امسال برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com