0  |  0

در مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود: دومین «مدرسه تابستانه کسب‌وکار»

در مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود: دومین «مدرسه تابستانه کسب‌وکار»

مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر از برگزاری دومین دوره "مدرسه تابستانه کسب و کار" در مرداد و شهریور ماه امسال به مدت یک ماه خبر داد و گفت: این مدرسه با هدف تقویت مهارت‌های کارآفرینان، فعالین استارتاپی و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود موفق به بازار کار حرفه‌ای برگزار می‌شود.
حامد ابراهیمی با بیان این مطلب افزود: این رویداد سراسری است و متقاضیان از سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند. برنامه‌های مدرسه در قالب ۱۴ روز کسب و کاری تعریف شده و شامل ۱۸ عنوان دوره تخصصی و ارائه تجربیات شرکت‌های موفق، آشنایی با خدمات شتابدهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و بازدید از مراکز کارآفرینی و نوآوری است.
وی هدف دانشگاه خواجه نصیر را تقویت فعالان زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توسعه متوازن در همه مناطق کشور، این رویداد به صورت سراسری برگزار می‌شود.
مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه‌نصیر محورهای اصلی عناوین و سرفصل‌های آموزشی مدرسه کسب و کار را توسعه مهارت‌های فردی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه دوره نخست مدرسه که سال گذشته با پذیرش ۳۵ کارآفرین برگزار شد با بازخورد رضایت‌بخش شرکت‌کنندگان در انتهای دوره همراه بوده است، ادامه داد: به این ترتیب درصدد هستیم تا مدرسه کسب و کار 97 را با سرفصل‌های به مراتب کامل‌تر و با حضور مربیان نام آشنای اکوسیستم استارتاپی کشور و نیز با ظرفیت پذیرش دوبرابر سال گذشته برگزار کنیم.
ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در تقویت استارتاپ‌ها و کسب و کارهای دانش بنیان کشور نقش اساسی ایفا می‌کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com