0  |  1

تمدید مهلت ثبت نام هفتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

تمدید مهلت ثبت نام هفتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، هفتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار (VCCup7)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف راه اندازی شده است و طی 6 دوره برگزاری، اکنون به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش ها و حوزه های مختلف برگزار می شود.
این جشنواره از یک سو عرصه ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، استادان دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی است برای طرح نیازمندی های صنعت، که نهایتاً از رهگذر سرمایه گذاری صنعت در کسب و کارهای دانش بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می آورد.
تقویت اکوسیستم کارآفرینی در محیط کسب و کار ایران، توسعه اشتغال از طریق شرکت های نوپا، تقویت اقتصاد کشور از طریق توسعه نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرینی، آشنایی صاحبان صنعت با ایده های جدید و خلاقانه، شناسایی کارآفرینان جوان و ناشناخته، کسب اعتبار و شهرت برای کارآفرینان برتر و استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر از جمله اهدافیست که در این جشنواره دنبال خواهد شد.
این جشنواره در حوزه های مدیریت، کسب و کار، مالی و اقتصادی، علوم فنی مهندسی، فناوری های نوین و علوم کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی برگزار خواهد شد.
در طی مراحل این جشنواره، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آن ها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه گذار اقدام می کنند.
خروجی نهایی این جشنواره، طرح های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و دیگر نهادهای حامی، امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.
زمینه سازی جهت مذاکره و عقد تفاهم نامه سه جانبه جهت جلب سرمایه گذاری مشترک بین سرمایه گذاران، دانشگاه و کسب و کارهای کوچک و متوسط ، جمع آوری ایده های کسب و کار و تشکیل بانک ایده، حمایت مادی و معنوی از طرح ها و ایده های برتر به ویژه در حوزه فناوری های پیشرفته از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
این جشنواره در دو بخش شامل ایده های نوآورانه و کسب وکارهای نوپا تدارک یافته است و طرح های شرکت کننده در هر سرفصل به طور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. برگزیدگان از جوایزی همچون جوایز نقدی، تسهیلات ارزان قیمت و امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف بهره مند خواهند شد، ضمن اینکه امکان سرمایه گذاری صندوق شریف و دیگر سرمایه گذاران در طرح های برگزیده نیز وجود دارد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به جشنواره کارآفرینی شریف به نشانی www.vccupfestival.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com