0  |  0

احصای 120 شغل خدماتی جدید در استان زنجان

احصای 120 شغل خدماتی جدید در استان زنجان

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: در راستای احصای مشاغل جدید کمیته و کار گروه تخصصی اشتغال ایجاد شده است. وی با اشاره به اینکه مشاغل در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی در استان زنجان ایجاد شده است، تصریح کرد: به منظور توسعه مشاغل موجود در استان اقدامات مربوطه صورت گرفته و مشاغل جدید احصا شده است.

سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در نخستین گام نسبت به توسعه مشاغل خدماتی اقدام شده است، اضافه کرد: مشاغل خدماتی دارای سرانه پایینی برای ایجاد و فعالیت است، از همین رو نسبت به ایجاد آنها اقدام می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه به منظور توسعه مشاغل مذکور نسبت به هماهنگی با دستگاه‌‎های مربوطه اقدام شده است، تصریح کرد: در این زمینه مشاغل خدماتی در سه بخش بررسی شدند.

وی با اشاره به برخی از مشاغل خدماتی غیرفعال در استان خاطرنشان کرد: برخی از مشاغل در استان شناسنامه‌دار نیستند، بعضی از مشاغل کلاً ایجاد نشده‌اند و ضرورت دارد که ایجاد شوند و برخی نیز قبلاً استفاده می‌شدند و هم‌اکنون استفاده نمی‌شوند.

سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه کارگروه تشکیل شده نسبت به احصای مشاغل مربوطه اقدام کرده است، افزود: با تشکیل این کمیته 120 شغل جدید در حوزه خدمات احصا شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور عملیاتی کردن مشاغل مربوطه نسبت به ایجاد استانداردهای آموزشی اقدام خواهد شد، اضافه کرد: در صورتی که مشاغل نیاز به حمایت مالی داشته باشند، حمایت‎های مربوطه انجام می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط زیرساخت‌های مربوط به ایجاد مشاغل احصا شده ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: با این اقدام در تلاش برای حل معضل بیکاری در استان و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود هستیم.

وی با پیش‌بینی احصای 200 شغل در بخش خدمات خاطرنشان کرد: مشاغل احصا شده مشاغلی هستند که نیاز است در استان ایجاد شود.

سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اداره‌کل تعاون به دنبال توسعه اشتغال در بخش صنعت و کشاورزی است، گفت: در آینده در این زمینه نیز اقدامات مربوطه در بخش احصای مشاغل انجام خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com