0  |  0

برای اولین بار در صنعت غذایی کشور برگزار می‌شود: نوآوردگاه مکمل های غذایی و گیاهی

برای اولین بار در صنعت غذایی کشور برگزار می‌شود: نوآوردگاه مکمل های غذایی و گیاهی

دکتر قدیر رجب زاده گفت: اولویت‌های پذیرش ایده‌های نوآورانه برای برنامه شتابدهی نوآوردگاه مکمل‌های غذایی و گیاهی شامل مکمل‌های موثر در بهبود عملکرد مغز، مکمل‌های پروبیوتیک و پری بیوتیک، مکمل های کاهش وزن و کاربرد فناوری‌های نوین در تهیه مکمل‌های غذایی و گیاهی می‌شود.
وی بیان کرد: «نوآوردگاه» رویدادی آموزشی- عملی برای آموزش راه اندازی کسب و کار بر پایه ایده های نوآورانه به کارآفرینان جوان است. شرکت کنندگان در نوآوردگاه در این مدت روش های شبکه سازی، امکان سنجی ایده و طراحی مدل کسب و کار را آموزش می بینند.
رجب زاده گفت: با تغییر سبک زندگی مصرف مکمل های غذایی به منظور تکمیل رژیم غذایی برای حفظ سلامت افراد به شدت افزایش یافته است.
وی در خصوص هدف از برگزاری این نوآوردگاه بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای گیاهان دارویی بومی در ایران، ضرورت تلفیق فناوری با دارایی های بومی برای توسعه کسب و کارهای نوین و بازار مکمل های غذایی احساس می شود.
پیش رویداد (سرنخ) این نوآوردگاه ۱۷ مرداد و رویداد اصلی در ۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه سال جاری در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com