0  |  0

تولید محصولات گلخانه ای در استان اردبیل شتاب بیشتری می گیرد

تولید محصولات گلخانه ای در استان اردبیل شتاب بیشتری می گیرد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، عدیل سروی روز یکشنبه افزود: در مجموع 25 واحد گلخانه ای در استان وجود دارد که سهم اردبیل هشت واحد ، بیله سوار دو واحد ، پارس آباد مغان دو واحد ، مشگین شهر دو واحد ، گرمی دو واحد ، نمین هفت واحد ، خلخال یک واحد و شهرستان های کوثر و سرعین نیز هر کدام یک واحد است. او گفت: واحدهای گلخانه ای استان 112 هزار متر مربع را پوشش می دهد که در آن انواع محصولات کشاورزی از جمله خیار و گوجه فرنگی تولید می شود .
سروی با اشاره به سخنان اخیر استاندار اردبیل افزود: درب استخدام در اداره ها و ارگان های دولتی بسته شده و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی باید با مشارکت در چنین طرح های تولیدی گلخانه ای به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند و برای خود کسب و کار پیدا کنند.
سروی اظهار کرد: برنامه جامع گلخانه ای استان در حال تدوین است و امیدواریم با اتخاذ راهکارهای مناسب ، برگزاری برنامه بازدید مدیران گلخانه ها از واحدهای موفق دیگر استان ها و نیز هدایت پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد به جایگاه واقعی در این بخش از تولید دست یابیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com