0  |  0

فعالیت کمیته های دانش بنیان در دستگاه های اجرایی ضروری است

فعالیت کمیته های دانش بنیان در دستگاه های اجرایی ضروری است

به گزارش ایرنا، علی جهانگیری دراولین جلسه مسئولان دانش بنیان دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: با این اقدام برنامه ها به فعالان در عرصه دانش بنیان اعلام و مخاطبان سریع تر به اهداف مورد نظر می رسند.
وی افزود: سازمان ها و دستگاه ها در کمترین و بهترین زمان خدمات را به متقاضیان دانش بنیان ارایه کنند تا مکانیسم های ثبت و تجاری سازی محصولات این شرکت ها به موقع انجام شود.
جهانگیری با تاکید بر طراحی فایل ویژه حاوی اطلاعات فضای کسب و کار در هر سازمانی، گفت: انتظار داریم کمیته ها نیازها و اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاری را احصا و به اساتید، دانشجویان و فعالان این عرصه ارایه دهند.
وی از تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در کلیه دستگاه ها و فرمانداری های استان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و شفاف سازی بیشتر و ایجاد وحدت رویه شیوه نامه اجرایی تهیه و در اختیار فرمانداران قرار گرفته که انتظار داریم خواسته های ستاد اجرایی شود.
سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز از 21 تا 24 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
بستر سازی برای ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی، زمینه سازی برای افزایش صادرات فناوری ها و محصولات و خدمات دانش بنیان، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای طرح های اقتصادی دانش بنیان، گسترش همکاری های علمی و فناوری منطقه ای، ملی و فراملی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و بستر سازی برای حمایت و حفظ آنها از جمله اهداف این نمایشگاه است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com