0  |  1

برطرف کردن مشکل بیکاری با توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان

برطرف کردن مشکل بیکاری با توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازرشت، محمدعلی نجفی دررابطه با اردوی راهیان نور دانش‌آموزان اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش آموزی، کاری فرهنگی و ارزشمند است و اردوهای راهیان نور در حفظ میراث گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های این دوران نقش مهمی دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان گیلان معرفی و شناساندن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان را مهم دانست و تصریح کرد: بخشی از این اقدامات می‌تواند از طریق راهیان نور عملی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به امنیت سفر برای دانش آموزان در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: باید در انتخاب رانندگان و سالم بودن اتوبوس‌ها به لحاظ فنی دقت کافی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با رونمایی از اولین کانون دانش آموزی دانش بنیان بیان کرد: کار شایسته‌ای است و آثار این کانون کاری خوب و اثرگذار خواهد بود.

نجفی توجه به شرکت‌های دانش بنیان برای رفع مشکل بیکاری را مهم دانست و اشاره کرد: اگر در زمینه شرکت‌های دانش بنیان و فناوری تلاش شود، آینده گیلان را در زمینه اشتغال مثبت و رشد می‌کند.

استاندار گیلان درباره کسب دانش گفت: استان‌ گیلان از استان‌هایی است که سطح نخبگی در آن بالا است و جوانانی فعال در حوزه علم و فرهنگ دارد در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان موفق تر هستند و هرجا که تحول و نوآوری ورزشی در نوجوانان و جوانان باشد آماده حمایت هستیم.

وی توسعه مدارس با محوریت رشته علوم و معارف اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این مدارس علاوه بر دروس اصلی بر محور معارف اسلامی نیز دروسی تدریس می‌شود که بسیار ارزنده و قابل گسترش است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com