0  |  0

رویداد کارآفرینی «شاکلید» برگزار می‌شود

رویداد کارآفرینی «شاکلید» برگزار می‌شود

رویداد هدفمند کارآفرینی «شاکلید» با همکاری مرکز نوآوری یاس، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس و صندوق توسعه فناوری های نوین در 13، 14 و 15 تیرماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
مسئله ی محوری در شاکلید طراحی یک مدل برای تسهیل ارتباط میان ارائه دهندگان خدمات تجاری سازی و کسب‌و‌کارهای نیازمند این خدمات است. چنین مدلی می‌تواند به بهبود فضای کارآفرینی کمک به سزایی کند.
کلیه‌ی شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده و سایر کار‌و‌کسب‌های فعال، غالبا در زمینه‌های غیر فنی و تجاری از قبیل: حقوقی، مالی و ... دچار مشکلات فراوانی می شوند که آنها را نیازمند دریافت مشاوره یا خدمات می‌سازد. در صورتی که یک سامانه ی واحد وجود داشته باشد که بتواند برقراری ارتباط بین کسب‌و‌کار و ارائه‌دهندگان خدمات مربوطه را تسهیل کند، سرعت رفع مشکلات افزایش خواهد یافت
رویداد شاکلید یک محفل ایده‌پردازی برای طراحی چنین سامانه ایست که ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی، با بهره گیری از مشاورین مجرب سبب می شود که شرکت کنندگان یک تجربه واقعی از فضای کسب و کار داشته باشند. در نهایت و پس از داوری ایده ها، تیم های برگزیده ضمن دریافت تسهیلات، وارد دوره ی پیش شتابدهی می شوند و می توانند طرح خود را تجاری سازی کنند
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

رویداد کارآفرینی شاکلید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: evand.com
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com