0  |  0

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش البرز

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش البرز

در ادامۀ برگزاری جشنواره‌های اختراعات و ابتکارات منطقه‌ای تحت عنوان رویش، به همت بنیاد ملی نخبگان، جشنوارۀ رویش البرز با هدف شناسایی، هدایت و حمایت اخترعات برگزیده و تسهیل مسیر تجاری‌سازی تا رسیدن به نقطۀ تولید انبوه و ثروت‌آفرینی برگزار خواهد شد.
برهمین اساس، جشنوارۀ رویش «البرز» به میزبانی بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی و با حضور بنیادهای نخبگان استان‌های آذربایجان‌‌شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان در تیرماه، جشنوارۀ «دماوند و خاوران» به میزبانی بنیاد نخبگان استان سمنان و با حضور بنیادهای نخبگان استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان و مازندران و همچنین خراسان­‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، سیستان ‌وبلوچستان و کرمان در مهرماه، جشنوارۀ «زاگرس و کویر» به میزبانی بنیاد نخبگان استان ایلام و با حضور بنیادهای نخبگان استانی کردستان،کرمانشاه، لرستان و همدان و همچنین اصفهان، چهارمحال‌­وبختیاری، قم، مرکزی و یزد در آذرماه و جشنوارۀ «خلیج‌فارس» به میزبانی بنیاد نخبگان استان بوشهر و با حضور بنیادهای نخبگان استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه‌­وبویراحمد و هرمزگان در «اسفندماه» برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، به منظور افزایش تعداد شرکت‌کنندگان و سعۀ دایرۀ نخبگانی، فرصت نام‌نویسی در جشنوارۀ البرز تا نهم تیرماه تمدید شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com