0  |  0

حمایت 14 شتابدهنده از توسعه کسب‌و‌کارهای نوپا

حمایت 14 شتابدهنده از توسعه کسب‌و‌کارهای نوپا

14 شتابدهنده و مرکز حامی توسعه کسب‌و‌کار در فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا حضور دارند.
چندی پیش فراخوانی تحت عنوان "نوپاهای فناوری های همگرا" توسط مرکز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان منتشر شد. به گفته این مرکز تا کنون 14 مرکز شتابدهی و حامی توسعه کسب و کارهای نوپا برای همکاری اعلام آمادگی کردند تا از استارت‌آپ‌ها جهت فرآیند توسعه محصول آن‌ها حمایت کنند.
هدف از انتشار این فراخوان شناسایی استارت آپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا و اتصال آن‌ها به مراکز حامی توسعه کسب و کار و شتابدهنده‌ها است، این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای کارآفرینان، پژوهشگران و افراد علاقه مند برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا ایجاد کرده است تا با ثبت نام در آن و ارسال طرح‌های نوآورانه و فناورانه خود بتوانند شانس خود را برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی استارت آپ خود امتحان کنند.محورهای علمی که گروه‌های فناور می‌توانند در آن حوزه‌ها طرح‌های خود را ارسال کنند مبتنی برگرفته از نیاز این مراکز است. با توجه به فعالیت تخصصی مراکز شتابدهی و حامی توسعه کسب و کار در حوزه‌های مشخص و خدمات متفاوتی که آن‌ها به استارت آپ‌ها عرضه می‌کنند این امکان در فراخوان ایجاد شده است که پس از بررسی طرح‌های ارسالی از سوی گروه‌های فناور، در صورت تأیید طرح‌ها در داوری‌های اولیه، امکان انتخاب و اولویت بندی در ارائه به سرمایه گذاران به خود آن‌ها سپرده شود. به منظور انتخاب هوشمندانه‌تر استارت آپ‌ها اطلاعات کاملی از نحوه سرمایه گذاری، فرآیند شتابدهی، خدمات قابل ارائه و . . . از حامیان به گروه‌های فناور داده می‌شود تا با شناخت بیشتر بتواند انتخاب و الویت بندی بهتری را در بین آن‌ها داشته باشد.
از جمله شتابدهنده‌ها و مراکز حامی توسعه کسب و کاری که در این فراخوان حضور دارند می‌تواند به شتابدهنده شزان، سیمرغ، پرسیس ژن، نوپایار، دیموند، جهش و مراکزی مانند مرکز نوآوری های وب، فرشتگان سرمایه گذاری کارایا، گروه آشنا، باشگاه کارآفرینی تیوان، صندوق پرشین دارو البرز، مرکز پیشران فناوری‌های راهبردی و تحقیقات توسعه‌ای و شرکت حرکت اول اشاره کرد.
زمان ثبت نام و ارسال طرح در این فراخوان تا پایان مرداد ماه سال جاری است و علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس وبسایت https://nbic.ir/nopa مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com