0  |  0

تشکیل سالن دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ

تشکیل سالن دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امسال در کل فضای نمایشگاه بین المللی تهران ۶ تا ۹ مرداد ماه آخرین دستاوردهای فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرض دید عموم می گذارد.
در این نمایشگاه که توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می شود، سازمانهای دولتی در سالن ۴۱ نمایشگاه، آخرین خدمات مربوط به دولت الکترونیک را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
امسال در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ سالن ۴۱ به دولت الکترونیک اختصاص داده شده است و تاکنون با استقبال گرم وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای فعال در حوزه ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان روبرو شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان، وزارت کار و تعاون، وزارت کشور، میراث فرهنگی، دانشگاه آزاد، سازمان برنامه و بودجه، معاونت علمی و فناوری، سازمان تامین اجتماعی سازمان فنی و حرفه ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پژوهشگاه فضایی ایران، پست بانک، مرکز آمار ایران، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان املاک و اسناد کشور، شرکت ملی پست ایران در این دوره از نمایشگاه الکامپ در سالن دولت الکترونیک حضور خواهند یافت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com