0  |  0

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «INOTEX ۲۰۱۸» برگزار می‌شود

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «INOTEX ۲۰۱۸» برگزار می‌شود

در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸) استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های ایران با هدف افزایش هم‌افزایی میان فعالان حوزه استارت‌آپی گرد هم می آیند.
پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال میزبان ۱۵۰ استارت‌آپ، ۱۶ شتاب‌دهنده، ۱۱ سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه است.
یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه امسال، «استیج» است که در قالب یک برنامه سه روزه با هدف بررسی چالش‌های استارت‌آپی ایران طراحی شده است. در این برنامه به موضوعاتی چون سرمایه‌گذاری اولیه و کلان، موضوعات حقوقی، مشکلات توسعه فنی و رشد استارت‌آپ‌ها پرداخته خواهد شد. رویداد ایده‌های ارزشمند، رویداد بانی، صبح خلاق تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه «استیج» در اینوتکس امسال برگزار می‌شود.
«اینوتکس تلنت»، یکی دیگر از برنامه‌های ویژه امسال است که نقش پل ارتباطی بین استارت‌آپ‌ها و متقاضیان جویای کار را ایفا می‌کند. در این بخش فارغ‌التحصیلان می‌توانند با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و از فرصت‌های شغلی موجود در این شرکت‌ها مطلع گردند.
در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۸، فن‌بازارهای سراسر کشور نیز در قالب یک گردهمایی به همفکری و تبادل ایده خواهند پرداخت. یکی دیگر از برنامه‌های امسال برگزاری دومین نشست تجاری فناوری (D۸) با حضور شرکت‌های فناور ۴ کشور در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در ایران خواهد بود که با محوریت بررسی فرصت‌های مناسب برای مشارکت برگزار می‌شود.
«هکتان اینوتکس» نیز از جمله برنامه‌های جانبی امسال این نمایشگاه است که از یک هفته قبل آغاز شده و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه برندگان این ماراتون اعلام خواهند شد.
نمایشگاه اینوتکس امسال با محوریت «شهر هوشمند» بوده و این نمایشگاه با توجه ویژه به بحث مدیریت هوشمند انرژی، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیا، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و البته محیط و محل زندگی هوشمند طراحی شده است. به همین دلیل اولین گردهمایی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران با حضور شهرداران، در حاشیه اینوتکس۲۰۱۸ و با هدف تبیین مفهوم شهر هوشمند برگزار می‌شود.
همچنین نشست شبکه سازی نوآوری با حضور اساتید بینالمللی (از کشورهای روسیه، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و اتریش) با موضوع شهر هوشمند در ۵ پنل و طی روزهای اول و دوم نمایشگاه برگزار خواهد شد.
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، طی ۶ دوره میزبان بیش از ۷۵۰ شرکت فناور از ۲۵ کشور جهان بوده و انعقاد بیش از ۱۳۰ سند همکاری در دوره‌های گذشته، بخشی از دستاوردهای این رویداد بوده است. امسال بیش از هزار فعال در حوزه نوآوری و فناوری در قالب استارت آپ و شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه اینوتکس شرکت می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ نفر از این رویداد بازدید خواهند کرد. این نمایشگاه از روز پنجشنبه ۱۴ تا شنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۰صبح تا ۸ شب برای حضور علاقمندان برپاست.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com