0  |  1

رشد اقتصادی 91 درصدی پارک فناوری پردیس معاونت‌ علمی در یک سال گذشته

رشد اقتصادی 91 درصدی پارک فناوری پردیس معاونت‌ علمی در یک سال گذشته

در سيزدهمين اجلاس ساليانه پارك فناوري پرديس معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، 8 شركت فناور در 8 حوزه حائز رتبه‌هاي برتر و دريافت تنديس برترين هاي پارك شدند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سيزدهمين اجلاس ساليانه پارك فناوري پرديس معاونت علمی با حضور علی وطني معاون توسعه فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و عضو هيات امناي پارك فناوري پرديس، علی مرتضی بي‌رنگ معاون امور بين‌الملل و تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، مس‌فروش رييس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران، واشقاني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي و نصيري‌اقدم دبير كميسيون اقتصادي هيات دولت برگزار شد.
بنا براين گزارش، اين اجلاس كه از سال 81 تاکنون هرساله برگزار شده است با هدف تقويت هم‌افزايي و همگرايي شركت‌هاي عضو پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود‌ كه طي آن معرفي برترين‌هاي حوزه فناوري پارك فناوري پرديس انجام واز آن‌ها تقدیر می‌شود.
شركت‌هاي دانش بنيان مستقر در پارك فناوري پرديس در8 گروه مختلف مورد بررسي قرار گرفتند كه شركت صنايع الكترونيك فاران بعنوان همگراي برتر صنعت و دانشگاه، شركت مهندسي كاونديش‌سيستم، بعنوان صادركننده برتر،شركت آيسان طب هاديان بعنوان همگراي برتر خارجي ،شركت گصن پارس بعنوان ارزش‌آفرين برتر، شركت كانساران بينالود بعنوان هم‌افزاي برتر، شركت فجرريزپرداز بعنوان فن‌آفرين برتر، شركت ايرانيان بانژ بعنوان نوآور برتر و شركت فن‌افزار توسن بعنوان برترين شركت دانش‌بنيان عضو پارك انتخاب شدند.
در اين اجلاس همچنین از شركت ملي گاز ايران بعنوان سازمان برتر هميار پارك و شركتهاي عضو تجليل شد.

رشد اقتصادی 91 درصدی پارک فناوری پردیس معاونت علمی در یک سال گذشته
مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی با اعلام اینکه در حوزه توسعه اقتصادی پارک رشد 91 درصدی را داشته است گفت: شرکت‌های فناور عضو پارک در سال گذشته حدود 33 هزار و 960 میلیارد ریال رشد درآمدی حاصل شده است.
وی با ارائه گزارش عملکرد سال گذشته این پارک عنوان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته جهت احداث فضاهای پژوهشی و فناوری، در احداث فضاهای پژوهشی بالغ بر 477 میلیارد ریال وبرای تجهیز فضاها 830 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در سال گذشته صورت گرفته که در مجموع 1307 میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.
صفاری نیا به همکاری پارک فناوری پردیس معاونت علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سرفصل همکاری با دانشگاه‌ها در زمینه تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و تعریف پروژه‌های مشترک علمی و پژوهشی تبیین و 12 طرح دانشگاهی توسط 7 شرکت عضوپارک تجاری سازی شده است.
رییس پارک فناوری پردیس در ادامه بیان کرد: در حوزه بومی‌سازی دانش فنی و نوآوري 32 اختراع به ثبت رسیده که از این تعداد 29 اختراع در داخل کشور و 3 اختراع بین‌المللی ثبت شده‌اند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه پارک فناوری پردیس معاونت علمی بر پایه چشم انداز راهبردی «کانون توسعه فناوری‌های پیشرفته» تأسیس شده است گفت: امیدواریم با تعامل، همکاری و تلاش روز افزون بتوانیم جلوه‌های درخشانی را در حوزه مشارکت در فرایند خیزش و جهش صنعتی ایران اسلامی به نمایش بگذاریم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com