0  |  1

گزارش رویداد استارتاپ ویکند در حوزه شهر هوشمند

گزارش رویداد استارتاپ ویکند در حوزه شهر هوشمند
 اولین استارتاپ ویکند در حوزه شهر هوشمند، از ۱۵ الی ۱۷ مهرماه توسط مرکز رشد و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده اقتصاد برگزار گردید. در این رویداد، افراد مشتاق به حل مشکلات شهری، دور هم جمع شدند تا با ارائه راهکارها و پیاده سازی آن ها، بتوانند قدم کوچکی برای حل این مشکلات بردارند.
افرادی که در استارتاپ ویکند شرکت می کنند، شامل ۴ دسته ایده پرداز، طراح، توسعه دهنده و بازاریاب می شوند. این افراد سعی می کنند ایده ای را در ۳ روز آخر هفته به صورت یک محصول یا سرویس اولیه بسازند. نکته مهمی که در تعریف استارتاپ وجود دارد این است که چنین کسب و کارهایی بر پایه فناوری شکل می گیرند. در این رویداد نیز تیم ها با استفاده از تکنولوژی در صدد حل مشکلات شهری بر آمدند و مهم تر از آن، کار تیمی و عملی را تجربه کردند. در این دوره از استارتاپ ویکند، ۱۱تیم شرکت کردند که در پایان، تیم های Eat Clean وTaxi Cash  به ترتیب با ایده های "استفاده از ایکامرز و اپلیکیشن جهت فروش محصولات سالم غذایی" و " آگاهی و پرداخت نرخ واقعی هزینه حمل و نقل" رتبه های اول و دوم و تیم های "محله یار" و "خوبه؟" به ترتیب با ایده های "باز گرداندن حس مشارکت به محله با استفاده از فناوری" و "آگاهی از سلامت نزدیکان بعد از سوانحی مانند سوانح طبیعی" به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com