0  |  0

تخفيف 60 درصدي دوره های آموزشی براي شرکتهای دانش بنیان

تخفيف 60 درصدي دوره های آموزشی براي شرکتهای دانش بنیان

معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، با هدف تقویت قابلیت های درونی و توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان، دوره های آموزشی در موضوعات کاربردی دارای اولویت را برگزار مي‌نمايد.

در این راستا موضوعات زير در اولویت برگزاری دوره های آموزشی قرار گرفته است:

-        آشنایی با ضوابط و مقررات حسابداری برای مدیران غیرمالی

-        آشنایی با قانون مالیاتهای مستقیم و اصلاحات آن

-        آشنایی با ضوابط و مقررات تامین اجتماعی

-        آشنایی با مبانی عقد قراردادها

-        آشنایی با قانون تجارت

-        آشنایی با قانون کار

شرکتهای دانش بنیان برای حضور در این دوره ها، از 60 درصد تخفیف حمایتی معاونت علمي و فناوري رييس جمهور برخوردار خواهند شوند.

شرکت کنندگان لازم است در هنگام ثبت نام کل هزینه شرکت در دوره را پرداخت نمایند و در صورت حضور کامل در دوره آموزشی، در پایان دوره 60 درصد مبلغ تخفیف اعطایی به حساب شرکت متقاضی بازگردانده خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات لازم و ثبت نام مرحله اول، حداکثر تا تاریخ 30 مهر ماه به سامانه  www.Kefaco.ir  «بخش خدمات آموزشی/ ثبت نام دوره های آموزشی» مراجعه و یا با تلفن: 66555824 – 021 داخلی 31 و یا شماره همراه: 09104919177 تماس حاصل فرمایند. 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وبگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com