0  |  0

فراخوان شانزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري و فن بازار

فراخوان شانزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري و فن بازار

به اطلاع مي رساند شانزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش و فناوري و فن بازار با حضور دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارك هاي علم و فناوري و مراكز رشد و نيز تعدادي از سازمان هاي اجرايي مرتبط به مدت ۴ روز از ۲۳ لغايت ۲۶ آذرماه ۱۳۹۴ در نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود. آقاي دكتر احمدي معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري طي حكمي مسئوليت ستاد شانزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش و فناوري و فن بازار را به پارك علم و فناوري گيلان واگذار و آقاي دكتر متقي طلب رئيس پارك علم و فناوري گيلان را به عنوان دبير ستاد نمايشگاه تعيين نمودند.
باعنايت به مراتب بالا در نظر است تا در سال « دولت و ملت، همدلي و همزباني»، توانمندي هاي كليه مراكز دانشگاهي، پژوهشگاه ها، پژوهشكده ها، پارك هاي علم و فناوري، مراكز رشد و مراكز تحقيقاتي در حوزه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري هاي قابل تجاري سازي و تجاري شده به نحو شايسته در نمايشگاه و فن بازار به معرض ديد مخاطبان گذارده شود. در فن بازار امسال برنامه هاي متنوعي از جمله برگزاري كارگاه هاي آموزشي مرتبط و جلسات ميزگرد مشترك متشكل از واحدهاي صنعتي، فناوران، تأمين كنندگان منابع مالي و كارگزاران حوزه فناوري و.. . پيش بيني شده است. پايگاه الكترونيكي فن بازار به نشانيwww.techtrade-msrt.ir فعال و اطلاعات وكاربرگهاي مورد نياز در پايگاه مذكور در دسترس مي باشد.
نظر به محدوديت زماني تا برگزاري هفته پژوهش و فناوري و به منظور تسريع در روند تداركات و هماهنگي لازم، از مراكز دانشگاهي، پژوهشگاه ها، پارك هاي علم و فناوري و مراكز رشد درخواست مي شود ترتيبي اتخاذ فرمايند تا كاربرگ معرفي اوليه دستاوردها و فناوري هاي مورد نظر براي عرضه در نمايشگاه و فن بازار( قابل رويت از پايگاه الكترونيكي فن بازار به نشاني www.techtrade-msrt.ir) حداكثر تا تاريخ ۱۳۹۴/۷/۲۵ تكميل شود. همچنين خواهشمند است تا به اشخاص حقيقي و حقوقي مرتبط براي ارسال اطلاعات دستاوردهاي فناوري در قالب كاربرگ عرضه فناوري و ارسال نيازهاي فناوري در قالب كاربرگ تقاضاي فناوري اطلاع رساني شود.
از كليه ذي نفعان اعم از پژوهشگران، فناوران، مراكز صنعتي، سازمان هاي اجرايي و نيز دانشجويان براي مشاركت و حضور در فن بازار دعوت بعمل مي آيد.
علاقه مندان مي توانند با مراجعه به پايگاه الكترونيكي فن بازار به نشاني www.techtrade-msrt.ir كاربرگ عرضه و تقاضاي فناوري را دريافت نموده و پس از تكميل به پست الكترونيكي به نشاني [email protected] ارسال نمايند.
يادآوري تاريخ هاي مهم:
· ارسال كاربرگ معرفي اوليه دستاوردها: حداكثر تا تاريخ ۹۴/۷/۲۵

· ارسال كاربرگهاي تكميل شده عرضه و تقاضاي فناوري: حداكثر تا تاريخ ۹۴/۸/۱۰

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وبگاه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com