0  |  0

عقد تفاهم‌نامه ارتباط علمی و صنعتی دانشگاه صنعتی اراک با بنیاد نخبگان استان مرکزی

عقد تفاهم‌نامه ارتباط علمی و صنعتی دانشگاه صنعتی اراک با بنیاد نخبگان استان مرکزی

محسن نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف جذب نخبگان در دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه صنعتی اراک منعقد شده است. وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه ضمن تاکید بر محوریت دانشگاه به عنوان مهم‌ترین جایگاه کارآفرینی و نخبه‌پروری بر ارتباطات بیشتر این دو نهاد تاکید شده است.

سرپرست دانشگاه صنعتی اراک ادامه داد: در همین راستا برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک جشنواره نخبه‌یابی رویش (کوهرنگ) به همت بنیاد نخبگان استان به صورت پهنه‌ای و با هدف کمک به تجاری‌سازی ابداعات و اختراعات برتر برگزار می‌شود.

نجفی گفت: چهارمین دوره جشنواره اختراعات رویش با هدف پر رنگ کردن نقش استان در پهنه کشوری، ترغیب و تربیت نیروهای متخصص و نمایش محصولات ابداعی و اختراعی و نیز کمک به تجاری‌سازی محصولات برتر در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد.

به گفته وی این جشنواره با شرکت بیش از 150 نفر مخترع از چهار استان اصفهان، مرکزی، قم و چهار محال و بختیاری در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه صنعتی اراک همچنین از عقد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی خبر داد و بیان داشت: این تفاهم‌نامه در حوزه‌های مختلف مشاوره‌ای، صنعتی و علمی به امضا رسیده است.

نجفی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های همفکر اراک گفت: گروه همفکر اراک هر دو هفته یک بار در یکی از شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و یا مراکز دانشگاهی گرد هم آمده و در مورد ایده‌ها، استارت‌آپ‌ها، کسب‌ و کارها، تجربیات و علاقمندی‌ها گفت‌وگو می‌کنند.

این مسئول اظهار داشت: شرکت در این رویداد برای کارآفرینان، صاحبان ایده، برنامه‌نویس‌ها، طراحان، سرمایه‌گذاران، مشاوران، علاقمندان به کسب و کار و جذب نیروی متخصص مفید و موثر است.

به گفته وی شرکت در چنین جلساتی بسترساز گفت‌وگو و بررسی مشکلات و فرصت‌های پیش روی کارآفرینان است، در این رویداد از سخنرانی خبری نیست، شرکت در آن نیاز به دعوت نداشته و کاملا رایگان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com