0  |  0

شناسایی توانمندیهای فناورانه صادراتی شرکتهای دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

شناسایی توانمندیهای فناورانه صادراتی شرکتهای دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به اطلاع می رساند معاونت علمي و فناوري رياست جمهوری در نظر دارد تا در راستای حمايت از توانمند‌سازي شركت‌هاي دانش‌بنيان در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان، طرح شناسايي توانمندي‌هاي فناورانه صادراتي را با هدف جمع‌آوري اطلاعات محصولات شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور كشور در تمامي حوزه‌هاي فناوري و ارزيابي و پايش اين اطلاعات را اجرا و بانك اطلاعاتي مورد وثوقي در راستاي معرفی توانمندي‌هاي فناورانه صادراتي ایجاد کند.
اين بانك اطلاعاتي، جامع و ملي خواهد بود كه قرار است در يك پورتال پويا جهت معرفی ظرفیتهای کشور و بازاريابي بين‌المللي محصولات فناورانه بصورت رسمي در دسترس مخاطبين داخلي و خارجي قرار گيرد. اين پورتال قابليت ارايه اطلاعات به چهار زبان، دسته‌بندي و جستجو بر اساس حوزه فناوري و زيرحوزه‌هاي اصلي، نمايش عكس و فیلم، اطلاعات فني محصولات و كاربردهاي آن، گزارش‌گيري و چاپ اطلاعات به زبان دلخواه را خواهد داشت.
\"بانك اطلاعاتي جامع محصولات فناورانه صادراتي كشور\" بعنوان مرجعي براي شناسايي محصولات صادراتي با دانش بنیان كشور مورد استفاده تمامي نهادهاي سياست‌گذار و برنامه‌ريز كشور بوده و در اختيار كليه نمايندگي‌هاي ايران در خارج از كشور و شركت‌هاي مديريت صادرات منتخب جهت بازاريابي در كشورهاي هدف صادراتی قرار خواهد گرفت.
بر همين اساس معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از كليه شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور كشور دعوت بعمل مي‌آورد تا با مراجعه به آدرس www.hitechexport.ir اطلاعات محصولات شركت را كه سابقه صادراتي داشته و يا ظرفيت صادراتي مناسبی دارند، در سامانه ثبت نمايند.
شايان ذكر است آن دسته از شركت‌هايي كه در اين مرحله از فراخوان اقدام به ثبت اطلاعات نمايند، اطلاعات محصولات تاييد شده آنها بصورت رايگان به چهار زبان زنده دنيا ترجمه خواهد شد و به مدت يكسال اين اطلاعات در پورتال مربوطه كه از ابتداي سال ۱۳۹۵ بهره‌برداري خواهد شد به نمايش درخواهد آمد.
همچنین محصولات ارزيابي شده و مورد تاييد قرارگرفته شده در اين سامانه در اولويت استفاده از تسهيلات مرتبط با توسعه صادرات معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري که بصورت مستقیم و یا از طریق کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان صورت می پذیرد، قرار خواهند گرفت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات احتمالی با شرکت مدیریت صادرات فناوری ایرانیان با شماره 8الی 76250735 تماس حاصل نمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز فن بازار ملی ایران
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com