0  |  1

اوبر به‌دنبال خرید استارت‌آپ «Careem»

اوبر به‌دنبال خرید استارت‌آپ «Careem»

شرکت اوبر قصد دارد از طریق مذاکره با استارت‌آپ کریم (Careem) که در شهر دبی فعالیت می‌کند، خدمات خود را با این شرکت در دبی مشترکا ارائه دهد. این مساله را ۳ نفر از افراد نزدیک به شرکت اوبر تایید کرده‌اند. این دو شرکت تاکنون راه‌های ممکن برای همکاری و توافق را پیشنهاد داده و بررسی کرده‌اند. طبق یکی از این روش‌ها، مدیران Careem همچنان مدیریت خدمات مشترک این ۲ شرکت در خاورمیانه را بر عهده خواهند داشت و در کنار آن خدمات تاکسی آنلاین تحت یک یا هر دو برند انجام می‌گیرد. دیگر پیشنهاد این بود که اوبر کل سهام شرکت Careem را بخرد. طی این مذاکرات اوبر اعلام کرده در صورتی که این استارت‌آپ راه دوم یعنی فروش شرکت خود به اوبر را انتخاب نکند، اوبر باید حداقل ۵۱ درصد از سهام شرکت مشترک را در اختیار داشته باشد. اوبر و Careem فعلا واکنشی نسبت به این اخبار نداشته‌اند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com