0  |  0

شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج توسعه می‌یابد

شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج توسعه می‌یابد

بهروز میرزا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان دانشگاه جامع رتبه علمی 24 را در بین دانشگاه‌های آزاد و دولتی در سطح کشور کسب کرده‌ است، اظهار داشت: بیش از 30 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان بزرگترین دانشگاه استان البرز شناخته شده است، افزود: با توجه به اینکه 31 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، در این راستا 43 رشته دکتری تخصصی و 52 رشته کارشناسی ارشد در سال جاری به این دانشگاه اضافه شده است.
سرپرست دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به اینکه مجموع رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری 152 رشته است، تصریح کرد:‌ بر این اساس این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه جامع و مادر در سطح استان و کشور شناخته شده و آینده خوبی به عنوان یک دانشگاه اثرگذار برای آن پیش‌بینی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی کرج در دستور کار قرار دارد، گفت: بر این اساس علاوه بر بحث اشتغال جوانان، توسعه و اجرای اقتصاد مقاومتی با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان قابل اجرا است.
میرزا خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های توسعه تا سال 1404 باید 40 درصد تولید ناخالص ملی از شرکت‌های دانش‌بنیان درآمد کسب کند و بر این اساس توسعه و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com