0  |  0

عدم توجه به نرم‌افزارهای معمولی در فعالیت‌های دانش‌بنیان

عدم توجه به نرم‌افزارهای معمولی در فعالیت‌های دانش‌بنیان

سید محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان اظهار کرد: منطق دانش‌بنیان به این صورت است که شرکتهایی را که دارای توانمندی بالایی هستند شناسایی می‌کنیم و از آن‌ها حمایت‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا این گونه شرکت‌ها که توانمندی‌ بالایی دارند به سوی دیده شدن حرکت کنند.
وی در ادامه افزود: لذا یک محصول یا یک فرآیند ممکن است در سال جاری محصول خوبی باشد ولی در سال‌‌ آینده ممکن است یک محصول معمولی به حساب آید.
صاحبکار خراسانی تاکید کرد: در حوزه نرم‌افزار چون روند تغییرات بسیار زیاد است این فرآیند دیده می‌شود و به صورتی است که نرم افزارهای معمولی نظیر نرم‌افزارهای حسابداری معمولی را جزو فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه نرم افزار حساب نمی‌کنیم.
صاحبکار خراسانی تصریح کرد: اگر در همین حوزه نرم افزار حسابداری را آنلاین کنیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند جز فعالیت‌های دانش‌بنیان عنوان می‌شود.
وی با اشاره به دلیل انجام این کار خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهمی که رمز بقا است تا جذابیت این قانون حفظ شود این است که دائما شرکت ها پالایش می‌‌شوند و دائما فهرست فعالیت‌های این شرکت‌ها بررسی می‌شود و یکسری از شرکت‌ها حذف می‌شوند و یکسری دیگر اضافه می شوند و همواره از فناوری‌هایی که درسطح بالاتری قرار دارند حمایت می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com