0  |  1

پرداخت سه ميليارد ريال تسهيلات به مشاغل خانگي در آذربايجان غربي

پرداخت سه ميليارد ريال تسهيلات به مشاغل خانگي در آذربايجان غربي

از ابتدای امسال سه میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در آذربایجان غربی پرداخت شد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی این خبر را اعلام کرد و گفت : این میزان تسهیلات به بانوان دارنده گواهی مهارت شغلی و متقاضی راه‌اندازی کسب و کار خانگی اعطا شده است .
خانم تاجفر اضافه کرد : عقد تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی امید و سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان فنی و حرفه‌ای و آموزش خوارزمی در جهت آموزش تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و به‌کارگیری حرفه آموزان و بازاریابی برای محصولات تولیدی از دیگر اقدامات قابل ذکر در این بخش است .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com