0  |  0

امکان همکاری موفق بانک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

امکان همکاری موفق بانک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علیرضا لگزایی، معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات در میزگرد بررسی روندها و راهکارهای نوآورانه نظام بانکی که در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه تراکنش برگزار شد، گفت: برگزاری چنین میزگردهایی با موضوع نوآوری در صنعت بانکداری کشور اگر با حضور مدیران ارشد این صنعت و تصمیم‌گیران اصلی عرصه اقتصادی کشور همراه شود می‌تواند به فضایی برای طرح ایده‌های متخصصان فناوری اطلاعات تبدیل شود و این امکان را فراهم آورد تا وضع قوانین توسط مقامات ارشد با مدل کسب و کار شرکت‌های تخصصی و بانک‌ها همراه و هماهنگ شود.

لگزایی با ابراز امیدواری از روند اقدامات نوآورانه در صنعت بانکداری کشور گفت: طی سال‌های اخیر تغییرات و توسعه بسیاری در خدمات نوین بانکداری کشور رخ داده است که این امر نشان از وجود یک جریان نوآورانه در نظام بانکی کشور دارد.

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات، داشتن مدل کسب و کار در صنعت بانکداری را امری ضروی دانست و افزود: مدل کسب و کار باید برگرفته از استراتژی و در راستای دستیابی به اهداف بازار هدف باشد و در نهایت موجب رضایتمندی در بازار شود.

لگزایی در بررسی راهکارهای همکاری بانک‌های بزرگ با شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک گفت: طراحی مدل کسب و کار بر اساس شرایط و ظرفیت‌های اقتصادی کشور، ضمن تاثیرگذاری بر رفع مشکلات موجود صنعت بانکداری، می‌تواند به عنوان یک روش کار مشترک بین سرمایه‌گذار (بانک) و شرکت دانش‌بنیان پیاده شود و در کنار حفظ منافع مشترک دو طرف، در نهایت بانک یا شرکت بزرگ را به هدف خود رسانده و شرکت دانش‌بنیان نیز از این امکان برخوردار شود تا همکاری با یک شرکت بزرگ را تجربه کند.

به گزارش ایسنا، نخستین همایش و نمایشگاه تراکنش در روزهای چهارم تا ششم آبان‌ماه توسط مرکز فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بانکداری الکترونیک فابا در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری در بوستان گفت‌وگو برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com