0  |  0

امضای تفاهم‌نامه پارک‌ فناوری پردیس معاونت‌علمی و پارک فناوری لهستان

امضای تفاهم‌نامه پارک‌ فناوری پردیس معاونت‌علمی و پارک فناوری لهستان

پارک WPT یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین پارک‌های لهستان است که به لحاظ نوع فعالیت شباهت بسیاری به پارک فناوری پردیس معاونت‌علمی دارد. این شباهت می‎تواند در برقراری ارتباط بین شرکت‌های ایرانی و لهستانی بسیار موثر باشد. به ویژه اینکه به دلیل حضور لهستان در اتحادیه اروپا می‎ توان از این طریق با سایر کشورهای اروپایی نیز ارتباط برقرار کرد.
به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای میان پارک فناوری پردیس معاونت‌علمی و پارک WPT لهستان با هدف گسترش همکاری‌های مشترک به امضا طرفین رسید. این تفاهم‌نامه بلندمدت که برای ۵ سال اعتبار دارد زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده‌ای در حوزه فناوری است و حاصل یک سال بررسی و تحقیق و مذاکره مداوم است.
هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ۵ ساله، تبادل فناوری بین شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های لهستانی و راه‌اندازی پروژه‌های مشترک و تاسیس شرکت‌های همکار است. یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه استفاده هر دو پارک فناوری ایران و لهستان از تجربیات یکدیگر و کشف فرصت‌های تازه برای همکاری است.
در راستای این تفاهم‌نامه رویدادهای مشترک میان پارک فناوری پردیس معاونت‌علمی و پارک فناوری لهستان در آینده پایه‌ریزی خواهد شد تا بر اساس آن بتوان در حیطه بین‌المللی از پتانسیل‌های موجود در حوزه فناوری و نوآوری و ارتباط با دیگر کشورها بهره‌مند شد.
یکی از مهمترین دستاوردهای این تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های ایرانی و لهستانی است. امید است در سال‌های آینده برخی از شرکت‌های ایرانی بتوانند دفاتر فروش و همکاری مشترک خود را در لهستان تاسیس کنند.
از دیگر دستاوردهای این تفاهم‌نامه انتقال دانش و تجربه بین این دو کشور خواهد بود. تلاش می‌شود برند ایران به ‌عنوان کشوری که در برخی از حوزه‌های فناوری صاحب عنوان است به دنیا شناسانده شود.
هیئت اعزام شده از سوی پارک فناوری لهستان نیز فرصت همکاری با ایران را غنیمت دانسته است و امیدوار هستند بتوانند در قالب این همکاری به یک دستاورد دو سویه برسند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: dolat.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com