0  |  0

تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت در جشنواره رویش خاوران

تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت در جشنواره رویش خاوران

با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخة نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای رویش را یکی از اولویت‌های کاری خود در سال جاری قرار داده است.
در ادامۀ برگزاری این جشنواره‌ها، جشنواره اختراعات و ابتکارات منطقه‌ای خاوران، با هدف شناسایی، هدایت و حمایت اخترعات برگزیده و تسهیل مسیر تجاری‌سازی تا رسیدن به نقطۀ تولید انبوه و ثروت‌آفرینی، به میزبانی بنیاد نخبگان استان سمنان و با حضور بنیادهای نخبگان خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، سیستان ‌وبلوچستان و کرمان در مهرماه برگزار خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند بریا ثبت‌نام در این جشنواره به سامانۀ بنیاد ملی نخبگان مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، پیش از این جشنوارۀ رویش «البرز» به میزبانی بنیاد نخبگانآذربایجان‌غربی و با حضور بنیادهای نخبگان استان‌های آذربایجان‌‌شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com