0  |  0

استارتاپ دمو حوزه فناوری اطلاعات در گردشگری برگزار می‌شود

استارتاپ دمو حوزه فناوری اطلاعات در گردشگری برگزار می‌شود

استارتاپ دمو حوزه فناوری اطلاعات در گردشگری، با همکاری مرکز فن بازار ملی معاونت علمی برگزار می‌شود.
به‌منظور تجاری سازی طرح‌های حوزه گردشگری از طریق جذب سرمایه‌گذار، فن بازار منطقه‌ای استان فارس با همکاری مرکز فن بازار ملی معاونت علمی در نظر دارد استارتاپ دموی فناوری اطلاعات را درزمینه گردشگری برگزار کند.
فراخوان پذیرش استارتاپ‌های حوزه گردشگری با محوریت فناوری اطلاعات در گردشگری در دهمین رویداد ملی استارتاپ دمو اعلام‌شده است.
در این استارتاپ دمو که با حضور سرمایه‌گذاران فعالین این حوزه برگزار می‌شود، تیم‌های حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری رویداد، طرح‌های خود را به‌صورت حضوری برای سرمایه‌گذاران معرفی می‌نمایند و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می‌شود.

کلیه تیم‌های علاقه‌مند به حضور و ارائه طرح در این استارتاپ دمو، مقتضی است با توجه به شرایط حضور در استارتاپ دمو، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به همراه مستندات طرح به آدرس پست الکترونیک [email protected] اقدام کنند.
استارتاپ دمو حوزه فناوری اطلاعات در گردشگری، با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و همکاری فن بازار ملی معاونت علمی تابستان 97 برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com