0  |  0

باشگاه کسب‌و‌کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند: مسابقات کدنویسی مبهم

باشگاه کسب‌و‌کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند: مسابقات کدنویسی مبهم

مسابقات کدنویسی مبهم ( Spaghetti contest ) توسط باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف ۷ شهریورماه امسال برگزار می شود.
ثبت نام برای حضور در این مسابقه از ۲۷ تیرماه آغاز شده و ۲۵ مردادماه پایان می یابد.
در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.
این رشته باید همواره ثابت باشد، نه آنکه در هر بار اجرا رشته ای متفاوت چاپ کند و یا اینکه با انتقال به کامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی بدهد.
مخاطبان این رویداد دانشجویان و برنامه نویسان رایانه و شرکت های فعال در حوزه برنامه نویسی هستند و خروجی این مسابقات قابل ارائه به شرکتها و سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود.
یادگیری، تمرین، رقابت و استخدام در شرکتهای معتبر از مزایای شرکت در مسابقات برای برنامه نویسان عنوان شده است. به نحوی که بررس کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود. ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید، فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد.
درهمین حال آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر بوده و نشان‌دهنده مهارت افراد در برنامه‌نویسی خواهد بود.
پس از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امکان استخدام در شرکت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد.
اطلاعات از روند برگزاری مسابقه، قوانین و مقررات و ثبت نام در این لینک قرار داده شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com