0  |  0

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود: ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود: ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه

نام‌نویسی برای ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از روز دوشنبه یکم مردادماه آغاز و تا ۳۱مردادماه ادامه خواهد داشت. ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور ۱۵ تا ۱۷ شهریور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است و از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۵ دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. در این مسابقات تیم‌های ۲تا۴ نفره، ۴۸ ساعت فرصت دارند نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به‌صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داور‌ها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند. شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار از اهداف اصلی این ماراتن ۴۸ساعته است. ثبت‌نام در ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور رایگان است و علاقه‌مندان تا ۳۱مردادماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http:/ / mpm.sharif.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com