1  |  2

حمایت از پارک‌های علم و فناوری جدی و مستمر خواهد بود

حمایت از پارک‌های علم و فناوری جدی و مستمر خواهد بود

منصور غلامی در مراسم افتتاحیه همایش و نمایشگاه پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در دانشگاه امیرکبیر گفت: اگر دانشگاه ها نگرانی و مشکلی دارند نباید آن را به بیرون منتقل کنند چون افراد جامعه انتظار دارند که این مراکز مسائل و مشکلات را حل کنند و اگر ما خودمان مساله ایجاد کنیم باعث توسعه ناامیدی در کشور خواهیم شد.
وی افزود: تلاش ما این است که مجموعه آموزش عالی کشور آنطور که باید در سطح ملی حمایت کنیم.
وزیر علوم خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور باید به جایگاه مجموعه های علمی و پژوهشی توجه بیشتری داشته باشیم و حرکت ها برنامه محور باشد.
غلامی اظهار داشت: پارک های علم و فناوری فعالیت خود را به خوبی آغاز کرده اند و ارزیابی ها نشان می دهد فعالیت های آنها در سطح مطلوبی قرار داشته اما باید این فعالیت ها ارتقا یابد.
وی عنوان کرد: پارک های علم و فناوری حلقه اتصال فناوری به بخش خصوصی و محصول هستند.
وزیر علوم اظهار داشت: در پارک های علم و فناوری زایش فکر و اندیشه صورت می گیرد و نباید در ستاد وزارت علوم به این مراکز چگونگی مدیریت دیکته شود بلکه باید در کنار آنها قرار بگیریم تا راهکارهای شکوفاسازی فعالیت های نوآوری در کشور شکل گیرد.
غلامی خاطرنشان کرد: حمایت از پارک های علم و فناوری یک بحث جدی و مستمر خواهد بود تا زمانی که این مراکز بتوانند منشا جوشش باشند.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم که اقتدار و سرمایه ملی از منابع خام به سمت نیروی انسانی توسعه یافته منتقل شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com