0  |  1

در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود: رویداد «علوم داده و کارآفرینی»

در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود: رویداد «علوم داده و کارآفرینی»

در راستای برگزاری سلسله رویدادهای «علوم داده»، رویداد «علوم داده و کارآفرینی» در سوم و چهارم شهریور در محل پژوهشگاه برگزار می‌شود.
دکتر پژمان لطفی‌کامران، دبیر رویداد «علوم داده و کارآفرینی» گفت: با توجه به اهمیت علم داده و رشد روزافزون آن، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از سال گذشته اقدام به برگزاری رویدادهای مرتبط با «علوم داده» کرده است که نمونه اخیر آن مدرسه تابستانی مقدماتی «علم داده» بود که در تیرماه سال جاری برگزار شد.
وی با بیان اینکه امروزه پرورش فارغ التحصیلان کارآفرین و توسعه شرکتهای دانش‌بنیان می تواند باعث ایجاد ثروت و رونق کسب و کار در جامعه شود، افزود: در رویداد «علوم داده و کارآفرینی» که با ظرفیت محدود۳۰ نفر برگزار می شود، به دنبال ارائه آموزش‌های پایه کارآفرینی از سوی اساتید و کارآفرینان ایرانی و خارجی هستیم.
عضو هیات‌علمی پژوهشگاه دانشهای بنیادی درباره برخی از سرفصلهای این رویداد گفت: «ایده سازی»، «راستی آزمائی مسئله»، «راستی آزمائی راهکار»، «آموزش ارائه در زمان کوتاه» از جمله سرفصلهای مطالبی است که در این رویداد دو روزه ارائه می شود و حاضران در قالب تیمهای حداکثر سه نفره به تمرین‌های عملی خواهند پرداخت.
مدیر گروه رایانش تورین پژوهشگاه به مدرسان این رویداد اشاره کرد و افزود: دکتر پوریا دارنی‌همدانی محقق کارآفرینی، مارک وان دِ پُل کارآفرین موفق از کشور هلند، و مهندس کاوه یزدی‌فرد عضو سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از جمله سخنرانان این رویداد هستند.
وی با ابراز امیدواری برای اینکه این رویداد بتواند در ادامه نیز برای شرکتکنندگان مثمر ثمر باشد، گفت: در پایان نیمروز دوم این رویداد، با حضور مدرسان و چند تن از صاحبنظران از تیم‌های حاضر در این رویداد ارزشیابی به عمل خواهد آمد و تیم‌های با ظرفیت مناسب به شتابدهنده های داخلی معرفی خواهند شد.
لطفی ‌کامران با دعوت از متخصصان حوزهی «علوم داده» برای شرکت در این رویداد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از محتوای این رویداد و نحوه‌ی ثبت نام در آن به پایگاه اطلاع‌رسانی رویداد به آدرس http://ds.ipm.ir/entrepreneurship مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com