0  |  0

شتاب‌دهنده‌های جدید و تسریع تولید داروهای زیستی در کشور

شتاب‌دهنده‌های جدید و تسریع تولید داروهای زیستی در کشور

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی بیان کرد: در حوزه زیست فناوری ایجاد شتاب‌دهنده‌های جدید باعث تسریع در تولیدات داروهای زیستی می‌شود.
مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص ضرورت تشکیل شتاب‌دهنده‌های جدید در حوزه زیست فناوری، گفت: ایجاد شتاب‌دهنده‌های زیستی در حوزه دارویی ضروری است و تاکنون تولید ۲۰ داروی ثروت‌آفرین توسط این شتاب‌دهنده با موفقیت به اتمام رسیده است.
وی افزود: هدف ستاد، تولید و بومی سازی ۵۰ قلم دارو از 140 داروی مهم و کلیدی، در کشور است که امیدواریم با تشکیل شتاب‌دهنده‌های جدید به این مهم برسیم.
به گفته قانعی، با ایجاد شتاب‌دهنده‌های جدید، 35 محصول دارویی دیگر نیز در دست تولید قرار می گیرد، ضمن این‌که در حوزه تولید داروهای زیستی در آسیا به جایگاه نخست می‌رسیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com