0  |  0

موفقیت دانشگاه صنعتی شریف در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین

موفقیت دانشگاه صنعتی شریف در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین

محمود فتوحی درباره الزامات ورود به دانشگاه‌های نسل چهارم اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شریف طی 10 تا 15 سال اخیر با ایجاد مراکز رشد مراکز کارآفرینی و همچنین در سال گذشته با ایجاد پارک علم و فناوری تلاش کرده است تا به عنوان دانشگاه کارآفرین مطرح باشد و اقدامات موثری انجام دهد.
وی افزود: تعداد قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان و استادان دانشگاه صنعتی شریف تاکنون موفق به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان شده‌اند.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اکوسیستمی که پیرامون این دانشگاه ایجاد شده، تصریح کرد: حدود 400 شرکت دانش‌بنیان پیرامون دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می‌کنند که این مساله نشان می‌دهد، دانشگاه موفق شده است در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین اقدامات مثبتی انجام دهد.
فتوحی عنوان کرد: انتظارمان از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف این است که علاوه‌بر اینکه برای خودشان شغل ایجاد می‌کنند این توانایی را داشته باشند که تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را نیز به کار گیرند.
وی در پایان گفت: اگرچه نمی‌توان ادعا کرد که به طور کامل به دانشگاه نسل چهار یا کارآفرین دست یافته‌ایم اما رشد بسیار خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com