0  |  0

شرکت‌های دانش بنیان از فرصت طلایی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند

شرکت‌های دانش بنیان از فرصت طلایی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای اشتغال جوانان وجود دارد، گفت: قانون صنایع دانش بنیان از سال 89 تدوین شده است تا فارغ التحصیلان دانشگاهی به فکر تولید ایده باشند.

وی با بیان اینکه دولت و قانون در تمامی مراحل پشتیبان شرکت‌های دانش بنیان است، افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز از دو سال پیش تاسیس شده است و شرکت‌های دانش بنیان باید از این فرصت طلایی استفاده کنند.

خدابخش تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال در استان را هفت شرکت عنوان و تصریح کرد: با توجه به وجود مراکز رشد، پارک علم و فناوری و چندین شرکت دانش بنیان در استان باید در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

استاندار اردبیل با تاکید بر وجود فرصت اشتغال فراوان در حوزه ICT خاطرنشان کرد: موانع اشتغال جوانان در قانون رفع موانع تولید دیده شده است.وی از جمع آوری بیش از 50 امضا برای بررسی خارج از نوبت یک فوریت منطقه آزاد اردبیل توسط نمایندگان استان بویژه نمایندگان پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خدابخش با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای اشتغال جوانان وجود دارد، گفت: توانمندسازی جامعه هدف برای ورود به جامعه، اشتغال و همچنین کسب درآمد که پیش نیاز ازدواج است، باید مورد توجه قرار گرفته و فعالیت‌های آن روشن شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com