0  |  0

بازدید از مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان

بازدید از مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور بازدید از روند انجام پروژه و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد.
در این سفر ستاری از شرکت دانش بنیان "پارت خودرو بیستون" فعال در حوزه فناوری فاین بلنکینگ (سوراخ کاری دقیق) متالوژی پودر و محصولات فلزی فابریکی بازدید می کند. بازدید و گفتگو با شرکت های مستقر در فاز 1 مرکز نوآوری کرمانشاه دیگر برنامه این سفر است. این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از شرکت های فناور مستقر در این مرکز بازدید می کند.
همچنین ستاری در این سفر یک روزه از مرکز شتابدهنده تخصصی کرمانشاه (پارک علم و فناوری) بازدید می کند تا از نزدیک با دستاوردهای تیم ها و استارتاپ های مستقر و فعال در پارک آشنا شود.
 دیدار و گفتگو با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه نیز از دیگر برنامه های این سفر است. در پایان این سفر ستاری در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه شرکت می کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com