0  |  0

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج در گچساران

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج در گچساران

بیت‌الله افروشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید ظرفیتی مناسب جهت رونق تولید و اشتغال در جامعه است، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در راستای ارائه تسهیلات اشتغالزایی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی فعالیت‌های این صندوق را از جمله ارکان مهم توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در جامعه خواند و افزود: ارائه تسهیلات اشتغالزایی جهت توسعه کسب و کار خرد و مقابله با بیکاری از جمله وظایف صندوق کارآفرینی امید است.

مدیر صندوق کارآفرینی گچساران  تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع اشتغال از مهم‌ترین مباحث ضروری جامعه بوده، پیگیری این مسئله مهم در اولویت دولت یازدهم قرار گرفته است.

افروشته در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید شهرستان، عنوان کرد: این صندوق در نیمه نخست امسال 25 میلیارد و 85 میلیون ریال تسهیلات در قالب اشتغالزایی و ازدواج برای متقاضیان پرداخت کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از این میزان تسهیلات 21 میلیارد ریال آن در حوزه اشتغالزایی بوده است، خاطرنشان کرد: 4 میلیارد و 80 میلیون ریال تسهیلات ازدواج در نیمه نخست امسال توسط این صندوق پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مذکور در این صندوق بدون سود و با کارمزد چهار درصد به متقاضیان واجد‌ شرایط داده می‌شود، گفت: میزان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده فوق‌الذکر برای 136 نفر بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گچساران اذعان کرد: تسهیلات این صندوق با هدف حمایت از کارآفرینان و رونق کسب و کارهای خرد به متقاضیان داده می‌شود.

افروشته اذعان کرد: اولویت مهم صندوق کارآفرینی امید در سال‌جاری، حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست کارآفرین است.این مقام مسئول در پایان گفت: 35 میلیارد ریال تسهیلات در سال‌جاری جهت توسعه اشتغال برای 260 طرح اشتغالزایی در این شهرستان به تصویب رسیده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com