0  |  0

اسفراین مقام اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کسب کرد

اسفراین مقام اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کسب کرد

مهدی عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صندوق کارآفرینی امید توانست طی این مدت ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان پرداخت کند.

وی اظهارداشت: پرداخت این میزان تسهیلات در قالب وام های خود اشتغالی، مشاغل خانگی و کارآفرینی به افراد واجد شرایط اختصاص یافته است.

عابدی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به ۲۹ متقاضی مشاغل خانگی، ۱۰ میلیارد ریال به ۴۸ متقاضی طرح های خوداشتغالی و چهار میلیارد ریال به ۱۰ متقاضی کارآفرینی در شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان اسفراین خواستار استمرار پرداخت تسهیلات به منظور رفع بیکاری جوانان شد و گفت: امیدواریم با اهتمام ویژه صندوق کارآفرینی امید، تعداد بیشتری از متقاضیان کار و اشتغال بتوانند از تسهیلات این صندوق بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات کارآفرینی به ویژه برای طرح های جدید و نو می توانند به صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان مراجعه کنند. به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ۱۳۳ هزار نفری اسفراین در جنوب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com