0  |  0

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف آذرماه برگزار می‌شود

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف آذرماه برگزار می‌شود

ریاحی دبیر جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف در نشست خبری از برگزاری این جشنواره در هفته آخر آذرماه خبر داد و گفت: بیشتر طرح‌های ارائه شده به جشنواره در حوزه فناوری اطلاعات و الکترونیک هستند و در حوزه محیط زیست نیز طرح‌های خوبی به جشنواره ارائه شده است.
وی افزود: خروجی نهایی این جشنواره‌ طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی امکان سرمایه گذاری سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول را می‌یابند.
ریاحی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش شامل ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های شرکت کننده در هر سرفصل به طور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند.
به گفته وی برگزیدگان این جشنواره از جوایزی نظیر جوایز نقدی، تسهیلات ارزان قیمت و امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه شریف برخوردار می‌شوند و همچنین ایده هایی که قابلیت ورود به بازار دارایی فکری را دارند به سازمان فرابورس معرفی می‌شوند.
ریاحی اظهار داشت: در هفتمین جشنواره کارآفرینی دانشگاه شریف 211 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از غربالگری اولیه 122 طرح وارد مرحله اول داوری شده است و تعدادی طرح نیز از سازمان فرابورس به این جشنواره ارسال شد، در مرحله بعدی 30 طرح و 30 ایده برتر انتخاب شده و به مرحله نهایی راه می‌یابند.
وی افزود: در طول غربالگری و داوری جشنواره، 5 کارگاه در زمینه کسب و کار برگزار می‌شود و پس از اینکه 60 طرح به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند باید به صورت حضوری طرح های خود را به داوران ارائه دهند تا 12 تیم به مرحله نهایی راه یابند که در این مرحله نیز 5 کارگاه دیگر برگزار می‌شود و در نهایت روز 24 آذرماه این 12 تیم در مقابل سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و داوران، ایده های خود را ارائه می‌دهند تا 3 طرح و 3 کسب و کار برتر برگزیده شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com